ASSALAMUALAIKUM


Tuesday, January 1, 2013

2013

Assalamualaikum....

1 januari 2013 da..1434 hijrah da..cepatnye masa berlalu..rase mcm cepatnye tahun ni berjalan..
apa agaknya aku da buat taun lepas...
apa yg aku da achieve da taun lepas...
apa yg aku buat lg better dari taun yg sebelumnya...
apa lebihnya taun lepas berbanding yg sebelumnya..
sendiri pikir sendiri muhasabah diri..

azam?? kate orang setiap tahun kene ade azam baru..
tp kalo azam lame pon xterbuat lagi cmno nk ade azam baru..
seperti mana yg bole dibuat pada cuti yg tertunggak. azam juge bole buat cmtu..
bwak azam lepas yg xberjaye ke tahun ni.. 
OPpssss..tapiiiiii.......
tapi taun lps aku punye azam cuma nk dapat tempat praktikal n be a better person everyday..
adakah tercapai?? rase mcm belum cukup lg utk yg jadi a better person...

2013 ni rase macam azam panjang je....
sebab td ttiba bile tepat pukol 12 n bunyi firework yg membingitkan telinga.. mmbe aku ckp.. ''24 sudahhh''
wow!! 24?? aku? aku 24 years old?? giler ape..dulu bagi aku org 24 ni should be cukup matured pandai handle diri,keje da, ade duet sndiri, tanggung family da..
hmmm..tp kalo sekarang kene tgok diri sendiri cmne...blaja pon xabis lg..perangai pon rase cm kekurangan ke matured an..tp rase matured la sikit dari taun lepas.. yeke?? ke perasan je??haha



Year of 2013
~ abes kan blaja sebaik mungkin
~ habis kan segala project utk fyp dengan hati yg tabah dan otak yg kental
~ Graduate dengan hati yang tenang da gembira.. (really hope grad on time.. :p)
~ moga dipermudahkan dapat keje..
~ work -> money~~
~ love~jodoh~ depends.... teringin nak merasa bercinta lepas kawin...tp cm takut je kalo kawin ngn org xkenal..aihhhh jaoh da melayang ni..nak senang suruh puan ibu je carik..tu pun kalo...... *ade plan something dlm hati..hikhikhik ^__^


Wedding 2013
ade 2 wedding menunggu 2013 ni..classmates mau kawen da...wow!! langkah bendul tol dorg ni..
xsaba sbnrnye..1st mmbe yg rapat kawen.. *xcited xcited 
hope everything berjalan dengan lancar..Amin~~
Tengok orang kawin nnt msti rase nak kawin..kene campak perasaan tu jaoh2 ni..no no no..byk lg tanggungjawab ni.. *(kalo smpai jodoh awal pon ape salahnye..HAHAHA)

2013 will be a year that full of memories...
hoping that it will be a very sweet happy and nice memories.

~ HAPPY 2013 ~
SEMOGA ALLAH MEMBERKATI SETIAP PERKARA YG DILAKUKAN  TAHUN INI
AMIN....
 

No comments:

Post a Comment