ASSALAMUALAIKUM


Saturday, September 19, 2009

Ramadhan & Syawal

sawang, labah2, cicak, lipas, segala serangga2 kecik dan habok yang setebal 3inci...ni la yang aku nmpk tyme bukak2 blog ni..lame gler kowt aku tak on..kadang2 tu rase cm nak ontapi cam takde idea nak mengarut pe dalam ni..pastu makin ari makin busy..ngan test nagn quiz ngan assignment..normal la student university da kn..kalo tak busy ngn sume tu bukan student r 2..hehe..
byk gak bnde yg aku nk cite ni..ttbe jew dtg idea nk mengarot ni..

1. tanggal 19 august 2009 akak aku yang study kat uk tu blk malaysia..bkn ulu klang ea united kingdom k..bangge r konon..hehe..kn besh kalo dpt study sne..hehe..xpela pape pn uitm dihatiku..ahakZzz..berbalik pada cite nyew..akak aku blk ngn 2org niece aku..husband die?..tpakse ditinggalkan din sane..hehe..oleh sebab nak amek akak aku kt klia aritu aku terpakse la ponteng class kesatria..nk ganti pn xt'ganti smpai sekarang..kjap jew akak aku kt cni 3minggu jew...xpela puase kt cni raye kt sne ngan husband die kn..sepanjang die kt cni ttiap mggu la aku blk umh..kua ngn die..die nk crk mknn nk bwk blk sne kn..hehe..si aisyah mentang2 la da skola kt sne blk2 ni asyik speaking jew..kala aku..speaking die plak slang cm harry porter 2..lg r kadang2 aku pn kne dgr 2/3 kali gak nk paham pe die ckp..kalo american pye slang ley tahan lg..xpela..da teacher ko ckp slang cm2 kt skola kn..dimaafkan..hehe..anak buah aku yg lg sorg 2 plak kuat nangez..arif ikmal hakim..9 september 2009 akak aku pn btolak blk..1 beg tarik yang besa 2 penoh ngn makanan..satey nasi impit maggi sume ada la..arap2 lepas la tyme nk nek flight 2 nt..hehe..aku xley nk anta die kali ni sbb xley nk ponteng class kesatria lg..
tata aisya, ariff and kak lelen..












ira and syahira..


2. test pn malambak2 tyme puase ni..dugaan tol..aku rase cm aku kjutan cket tyme amek test..xtau npe type test sume aku cm blur pastu cm tekejut tgk soalan die...bia bena aku ni..aku rse sme jew exm tyme matrik ngn kt u..kate pn matrik ni pra-u kn..xtau la npe ngn aku ni..rse cm sume test yang 1st ni k.o jew..dala 15% utk final..mati aku...xpe2..test 2 make sure ok...improve urselve....

3. bln pose ni la 1st tyme aku sambot kt universiti..1st sambot ngn rumate baru..1st tyme sambot ngn membe2 baru..byk buke pose kt lua ngn mmb..n..rsenyew taun ni plg cket aku traweh..sdey2.. (T~T) sbb busy sangat ngn mcm2 bende..also..xtau npe..tyme2 bln pose ni la aku baru rase life as student university..myb this is only the beginning in a new world...

and now..the last day of Ramadhan..insyaAllah tomorrow will be the HARI RAYA..this year rase paling bosan sebab cket org jew yang blk kampung..tak semeriah dulu..btol kew org ckp bile kte makin besa raye kit akan jadi makin xmeriah..

end of the story..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MAAF ZAHIR BATIN KEPADA SEMUA..

Di hari raye yang mulia ni baek kite untuk meminta maaf dan memaafkan atas segala kesilapan yang lepas..
kepada kawan2, cikgu2, ibu bapa, adek bradik, sanak saudara dan juga orang2 yang tersayang..walaupun mereka pernah terlupa pada kite, tidak mengendahkn kite, tidak menghargai kite, kadang2 dengan tidak sengaja melukakan ati kite atau megalirkan air mate kite..sesungguhnya tiada manusia yang tidak melakukan kesilapan dan mungkin ada hikmah disebalik apa jua yg berlaku..

~n.Q~0ut

No comments:

Post a Comment